Baykuş Yavrusu - ....# Lilithin #....

Follow Us

22 Nisan 2013 Pazartesi

7 Baykuş Yavrusu

İyi akşamlar herkese.:) 
Bugünlerde üzerimde bir bahar yorgunluğu var.Bide hasta oldum sanki *-* 
 Çok sevdiğim arkadaşıma 3 tane hediye yaptım yavaş yavaş eklerim :) İlk olarak sevimli amigurumi baykuş yavrusundan başlıyorum:)
Arkadaşım Baykuşları ve pembeyi çok sever.:) Bu baykuşu gördüğümde ona bundan yapmalıyım dedim ve yaptım. Bunun yanında başka iki hediye daha yaptım. Onlarıda üşenmediğim bir vakit koyarım artık:)


Bide kuyruğunu görelim:


7 yorum:

  1. bayıldım ben buna yaa çok sevimli olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Hello from Scotland. Do you have a pattern for this very cute owl? Thanks boo

    YanıtlaSil
  3. Gövdesi ni nasıl yaptınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) yorumu yeni gördüm 4 sene önce yapmışım şuan hiç hatırlamıyorum açıkcası

      Sil